loading...
سوالات درسی
amirp2015

سایت amirp2015 خوش آمدید

پاورپوینت ، نمونه سوال و ...

امیر حسین پویا بازدید : 5285 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (3)

lesson 2

 

معلم : بعدازظهر ها چی کار می کنی ریحانه؟

دانش آموز : خوب،من در روز های یکشنبه و سه شنبه بعدازظهر ها به باشگاه می روم.

معلم : جمعه صبح چطور؟

دانش آموز : من در خانه می مانم و استراحت می کنم.چطور؟

معلم : تو می دونی،شیوا در درس انگلیسی خوب نیست.تو می تونی بهش کمک کنی؟

دانش آموز : اوه،حتما

معلم : به نظر خوب می یاد.کی می تونی شروع کنی؟

دانش آموز : بعدازظهر این چهارشنبه.

معلم : خوبه.ممنون.من الان بهش خبر می دم.

 

lesson 3

الهام : اووو؟نقاشی تو خیلی خوبه.

سارا : ممنون.تو می تونی نقاشی بکشی؟

الهام : نه،من تو نقاشی کردن خوب نیستم؟ولی می تونم عکس های خوبی بگیرم.

سارا : واقعا؟می تونم عکس هاتو ببینم؟

الهام : چرا که نه؟این بعدازظهر به خونه ی ما بیا.

سارا : اوه،من نمی تونم امروز بیام.بعدازظهر پنجشنبه چطور؟

الهام : قبوله.تو می تونی کتاب[دفتر]نقاشی رو هم بیاری.

سارا : حتما.

 

lesson 4

معلم : حالت خوبه؟

دانش آموز : نه،خوب نیستم.سردرد دارم.

معلم : اوه،تو جراحت چشم هم داری.تو باید بری خونه و استراحت کنی.

دانش آموز : بله،ولی ما کلاس های دیگری هم داریم.

معلم : نترس.من با معلمت دراین باره صحبت می کنم.

دانش آموز : ممنون از کمکتون.

معلم : بیا بریم دفتر و و اول به خانوادت زنگ بزنیم.بچه ها ساکت باشید،من چند دقیقه ی دیگه برمی گردم.

 

lesson 5

فانیندرا : مرتضی،درباره ی اصفهان برام بگو،کجاست؟

مرتضی : خوب،اصفهان شهر قدیمی در مرکز ایران هستش

فانیندرا : چه شکلیه؟

مرتضی : شهری بزرگ و تمیز هستش

فانیندرا : بناهای تاریخی داره ؟

مرتضی : بله،زیاد.در حقیقت،اصفهان مساجد و بناهای معروفی داره.

فانیندرا : آیا آنجا موزه ای هم هست؟

مرتضی : بله،چند تا از بهترین ها

فانیندرا : من باید به زودی این شهرو ببینم

مرتضی : حتما،و ما می تونیم درقسمت مرکز شهر غدا بخوریم. 

 

lesson 6

سام:حمید اهل کجا هستی؟

معلم : بعدازظهر ها چی کار می کنی ریحانه؟

دانش آموز : خوب،من در روز های یکشنبه و سه شنبه بعدازظهر ها به باشگاه می روم.

معلم : جمعه صبح چطور؟

دانش آموز : من در خانه می مانم و استراحت می کنم.چطور؟

معلم : تو می دونی،شیوا در درس انگلیسی خوب نیست.تو می تونی بهش کمک کنی؟

دانش آموز : اوه،حتما

معلم : به نظر خوب می یاد.کی می تونی شروع کنی؟

دانش آموز : بعدازظهر این چهارشنبه.

معلم : خوبه.ممنون.من الان بهش خبر می دم.

 

lesson 7

معلم : آیا تو سرگرمی هایی داری زهرا؟

زهرا : بله.به عنوان مثال تماشای فیلم ها.

معلم : جالبه!تو چی سمیرا؟

سمیرا : خوب ، من عاشق خواندن هستم.

زهرا : واقعا؟چه نوع چیز هایی می خونی؟

سمیرا : کتاب ها ، روزنامه ها ، اخبار ورزشی اصلی (ویژه) و بعضی مواقع اشعار.

زهرا : شما چطور خانم امامی؟

معلم : در واقع ، من سرگرمی ای ندارم.ولی معمولا اوقات فراغتم را به باشگاه ورزشی می روم.

 

مترجم : erfannaiemitoomaj                                 وب : soeal.tk

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یسنا در تاریخ 1395/09/27 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

خوب بود
پاسخ : ممنون

این نظر توسط سلام در تاریخ 1395/05/04 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
پاسخ : سلام

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/09/01 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

ممنون خیلی خیلی مرسی واقعا گل کاشتی
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
شما میتوانید سوالات درسی و مطالب به درد بخور در این سایت پیدا کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت ما تا چقدر آموزنده بود؟
    نویسندگان

    امیر حسین پویا

    درسهایی از قرآن
    جواب آزمون علمی شهرستان ( خوی)
    بسیار جالب

    سلام  کلیک کنید تصویر برج میلاد رو میبینین حالا یه جایی ا تصویر به دلخواه کلیک کیند خیلی جالبه

    کلیک

    amirp2015

    آمار سایت
  • کل مطالب : 247
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 7,066
  • بازدید کلی : 239,227
  • سلام

    به وبلاگ ما خوش آمدید 

    انسان:

    با سلام

    من امیر حسین پویا هستم 

    شما میتوانید هر گونه نمونه سوال،پاورپوینت،کتاب گویا ، کتاب های کار،کتاب های الکترونیکی هشتم ، مطالب آموزنده و ... را در سایت ما پیدا کنید.

    شما میتوانید با عضویت در سایت ما همه مطالب را به صورت رایگان دریافت کنید به شرط این که مطالبی بعد از عضو شدن بگذارید.

    سایت ما را به دیگران پیشنهاد کنید.

    با تشکر.